Czerwcowy BOOK HAUL

W czerwcu przybyło do mnie nawet sporo książek. :) W sumie myślałam że będzie ich "tylko" 10 a jest 13 (i to nie jest pechowa liczba o nie nie nie). Dziesięć książek jak co miesiąc zakupiłam na stronie http://czytam.pl/ a Marzenia sukubaZabić drozda i Idź, postaw wartownika znalazłam na promocji w Empiku. Co jak co, ale jestem bardzo zadowolona z tego stosiku. :) Czy znaleźlibyście w nim coś dla siebie? 

Zaczynając od strony lewej:
Richelle Mead – Marzenia sukuba – seria Georgina Kincaid
Magdalena Grzegorczyk – Szybko, smacznie, domowo
Robert Kirkman, Charlie Adlard, Cliff Rathburn – Żywe Trupy tom 17 – Powód do strachu
Robert Kirkman, Charlie Adlard, Cliff Rathburn – Żywe Trupy tom 18 – Co przed nami
Bill Watterson – Coś się ślini pod łóżkiem
Terry Pratchett, Ian Stewart, Jack Cohen – Nauka Świata Dysku I
Arthur Conan Doyle – Dolina Strachu
Agata Christie – Samotny Dom
Agata Christie – Tajemnica Sittaford
Terry Pratchett – Pasterska korona
Marc Elsberg – Zero

A po prawej stronie:

Harper Lee – Zabić drozda
Harper Lee – Idź, postaw wartownika

Komentarze

Popularne posty