Podsumowanie marca 2017

Cześć! Dzisiaj mamy pierwszy kwietnia, więc czas na małe podsumowanie marca. ;) Jako, że pierwsze dwa tygodnie spędziłam w domu na L4 miałam mnóstwo czasu na czytanie, aż miałam dosyć (serio był taki moment). I oto udało mi się przeczytać 13 książek i 5 komiksów. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że aż tyle przeczytam. Coś czuję, że w kwietniu nie uda mi się tyle przeczytać. 

KSIĄŻKI:

1.Margit Sandemo - Zamek duchów (Saga o Ludziach Lodu tom 7)
2. Dennis O'Neil - Mroczny rycerz
3. Alex Marwood - Dziewczyny, które zabiły Chloe
4. Margit Sandemo - Córka hycla (Saga o Ludziach Lodu tom 8)
5. Joaquin Borrell - Ucieczka Andromedy
6. Michael Crichton - Park Jurajski
7. Jo Nesbø - Człowiek nietoperz
8. Margit Sandemo - Samotny (saga o Ludziach Lodu tom 9)
9. Margit Sandemo - Zimowa zawierucha (Saga o Ludziach Lodu tom 10)
10. Anne Helen Petersen - Skandale złotej ery Hollywood
11. Mary Roach - Sztywniak. Osobliwe życie nieboszczyków
12. Rick Riordan - Złodziej pioruna (Percy Jackson i bogowie olimpijscy tom 1)
13. Margit Sandemo - Zemsta (saga o Ludziach Lodu tom 11)



KOMIKSY:

1. Garth Ennis - Kaznodzieja: Wojna w słońcu 
2. Garth Ennis - Kaznodzieja: Salvation
3. Garth Ennis - Kaznodzieja: Całe piekło nadchodzi
4. Garth Ennis - Kaznodzieja: Alamo
5. Brian Azzarello, Eduardo Risso - 100 Naboi. Pierwszy strzał. Ostatnie ostrzeżenie

Najbardziej do gustu przypadł mi Park Jurajski oraz Człowiek nietoperz, a zdecydowanie mniej Złodziej pioruna. A wy jakie książki przeczytaliście w tym miesiącu? Pochwalcie się w komentarzach. ;)

Komentarze

Popularne posty